A haus

Till helgen ska jag till Åhus på fotbollsturnering (ska dock inte spela, tyvärr) och då ska vi bo i husvagn med en massa kompisar. Vet inte riktit hur jag ska lägga upp maten, för alla andra kommer ju vilja äta både frukost, lunch och middag. Frukosten kan jag ju antagligen hoppa över helt och hållet. Men lunch och middag blir svårare. Det finns en restaurang som serverar tacos och pasta med sås hela dagen, och alla mina kompisar vill äta där. Men jag tänkte att om det blir den så tar jag ´bara sallad till tacos, äter ju ändå inte kött så det blir ingen äcklig köttfärs. Minimalt med sås.

Kommentarer
Postat av: sofieBlom, alla älskar min blogg ! :]

nu blev jag sugen på fotboll,

men har ju då slutat.

2009-07-01 @ 18:42:52
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0