Rädd

Usch, ända sedan jag vägde mig så känns det som att allt står still. Vet inte varför, men det känns precis som om jag omedvetet har nöjt mig med de fem kilona jag tappat. Men det GÖR jag INTE! Jag vill ner under 60, 55 allra helst. DET SKA GÅ!!!

Kommer verkligen vara stenhård denna veckan. Ska väga mig idag när jag kommer hem och sedan är det vägning varje dag som gäller fram till nästa vecka. Och jag ska fan stå emot frestelser! Detta kan vara frestelser i veckan:

Ost på jobbet (bara att skita i, helt enkelt. Ost är FETT)
Efterrätter på jobbet (skita i, om någon frågar får jag helt enkelt säga att jag inte vill äta en massa skit)
Kaka m.m. på avdelningen som folk bjuder på (tacka nej, samma anledning som ovan)
Middag hos min pappa på onsdag (skyll på stress inför resan och fråga om vi kan ta det efter semestern)
Pojkvännens mat och godis på kvällarna (säg åt honom att inte låta mig ta, rök eller drick te ist)
Äta efter träningen (Drick massa vatten och te direkt när jag kommer hem, rök, ta en dusch)
Mat i helgen i Falkenberg (ät inte frukost, ät frukt, melon m.m. ät så lite som möjligt på kvällen. Drick lite sprit)

JAG SKA KLARA DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0