Anananananana

Har suttit och kollat thinspo nästan hela dagen. Blir så pepp!!! Hittade en massa bra svenska bloggar som min ungefär, men de tjejerna har ju kommit mycket längre. Lite tråkigt är att ingen av dem har samma vikt som jag som utgångsvikt. Men jag får kämpa hårdare helt enkelt.

Idag ska jag träffa en vän efter jobbet för kaffe, men för min del blir det te. Det är bra att jag slutade dricka kaffe för ett tag sedan, så slipper man alla äckliga latte, chai m.m.

Har tänkt lite på olika jobbiga mattillfällen som kommer den närmaste tiden:

Imorgon: Två studenter (strategi: skyll på tandvärk, kör bil = ingen sprit)
Fredag: Student igen (Tandvärk)
Lördag: Student igen (tandvärk)

Det kommer inte vara samma människor på ställena, vilket är bra!

Midsommar: Svårt, inte mycket grönt. Inget kött, mest sill
Spaniensemester: Lätt! Mycket frukt och grönt, fisk! Ingen glass, godis m.m.

Idag ska jag ut på PW tänkte jag. Läste nånstans att man ska bestämma runda innan man går, vilket jag aldrig gör. Så det ska jag göra idag. En timme tänkte jag mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0