Bra dagar

Igår var en mycket bra dag. Åt bara lite sallad på jobbet, sedan ingenting (förutom te) fram till träningen. Efter träningen kom jag hem och såg på fotbollen med min kille och då åt jag kanske 5-10 chilijordnötter. Men jag tror inte det var så farligt. Träningen var iallafall skitbra, och jobbig. Tränade mycket mage och det är ju den som är det största problemet. Så det känns bra att veta att det blir denna träning 3 ggr/vecka hela sommaren!

Idag har det gått helt ok. På lunchen på jobbet åt jag sallad, som vanligt (då menar jag typ blandsallad, gurka, tomat, morötter) och en halv liten potatis och en tugga fisk med remouladsås. Allt för publiken. Det var bara jordgubbar till efterätt idag så det gick ju bra, jag åt nog fem st. Men det är väl inte farligt? Kan ju knappast vara många kal i en jordgubbe liksom. Vi blev bjudna på wienerbröd idag också, men jag tackade bara nej och sa att jag ska försöka att inte äta kaka varje gång. Och ingen reagerade neggo. Fan vad bra det går nu!

En annan underbar sak är att jag faktiskt börjar se lite lite lite resultat nu. Mina chinos som jag har på jobbet satt mycket lösare imorse och mina love-handles är inte lika stora längre. Fan, detta kommer funka!

Har fortfarande ingen våg dock, sjukt störigt. Kanske hinner köpa en imorgon. Idag ska ag och en kompis dricka vin. Ska bli trevligt, men jag får försöka hålla mig till ett eller max två glas. Både pga kalorier, men också för att jag kommer bli full som en alika eftersom jag inte ätit mycket idag. Men det är så värt det!

Läste på en blogg att när man känner hunger så bränner kroppen fett. Är detta sant? Fan vad bra isåfall! För jag var skithungrig imorse när jag gick hemifrån, och det brukr jag aldrig vara. Isf måste det varit för att jag tränade igår. Vilket jag inte heller gjort så ofta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0