Gå hem!

Ååååh! Har bara väntat på att min kollega ska gå, vågar knappt skriva här i bloggen när hon är här. Har liksom en annan blogg också, så när jag sitter och skriver hela tiden så frågar hon om jag uppdaterar min blogg, men det gör jag ju inte. Ajja, jobbigt är det iallafall.

Igår va en ganska bra dag. Åt bara på jobbet, och sedan tog jag två knäckisar med ost och gurka efter träningen. Jag vet, jag måste sluta äta efter träningen, men man blir så satans sugen!!! Också känns det liksom inte så farligt eftersom man precis har tränat. Men sedan efteråt så får jag värsta ångesten. Fan. Två koppar grönt te blev det också igår.

Idag blir det ingen träning, kanske tar jag en PW när jag kommer hem. Men jag ska på fotboll ikväll, så förhoppningsvis blir det ingen middag heller. Kan iallafall inte ta en korv eller nåt på matchen, vegeterian ju :)

Jag vill väga mig igen. Det är frustrerande att inte kunna hålla koll på vikten. Jag kan bara väga mig när jag är hos pappa, min våg har inte kommit ännu. Tänk så visar den nya vågen mycket högre än det andra? Fan, så får det inte vara!

Kom precis på att nästa vecka kommer jag inte kunna träna på måndagen. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0