Hungry

Jag är så jävla hungrig! Har inte ätit sedan lunchen igår, plus två öl igårkväll. Men jag ska ändå ta det lugnt idag på lunchen, inte hetsa. Men jag har mått sjukt illa hela morgonen, försökte spy, men det gick inte. Brukar ju kännas bättre då.

Idag ska jag nog kunna sticka iväg och köpa en våg, om vädret blir bättre d.v.s. Sen ikväll ska jag på student igen. Men jag får skylla på något helt enkelt. Vill inte dricka.

Jag känner mig smalare, det går på rätt håll. Att det funkar, så jävla skön känsla! Min kompis sa igår att jag borde ligga på ca 1000-1200 kcal om dagen. Jag ligger på ca 200-400.  Fast igår blev det 553. Fan utan ölen hade jag stannat på ca 90 kcal. Fan fan fan. Pissöl. Full blev jag också, på två stycken. Har typ aldrig hänt förr.

Nåja, längtar bara efter att få väga mig. Det är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0