It's over

Pew, lunchen är över, ochdet blev en hel del att äta. Usch, gillade inte det alls. Eller jo lite, men det kändes verkligen fel, samtidigt som det var skönt att få nåt i magen. Nu har jag räknat lite på det och enligt mig har jag fått i mig ca 702 kcal. Lite mer kanske. Hoppas inte. Men ikväll på studenten kan jag iaf skylla på att jag åt så mycket innan idag. Och vara ärlig.
Träning blir det inte heller idag. Men imorgon ska jag försöka hinna med något innan vi sticker på ytterligar en studentfest. Bli snart tokig på alla jävla studenter man måste gå på. Eller på maten rättare sagt.

På söndag blir det hårdbantning de luxe, plus någon sorts träning. Gärna tennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0