Kaka på jobbet

Åhhh! Jag orkar inte med alla jävla sötsaker vi ska ha hela tiden. Nu hade vi tårta för att fira en födelsedag. Men jag tog en liten tugga, och sedan gav jag det till min kollega och skyllde på att den inte var god. Så det gick ju rätt bra. Jag var inte ens lite sugen faktiskt! Kände bara att jag verkligen inte ville ha.

Jag har sett att andra bloggare har gjort upp delmål och även belöningar när de uppnås. Ska tänka ut några bra belöningar jag kan ha.
Sen ska jag även göra en lista på vad jag kan göra istället för att äta när jag är hemma. Börjar så smått:
Städa
Sortera saker, organisera (kan ju ta hur lång tid som helst!)
Ut och gå/springa/cykla
Sova
Duscha
Göra olika frisyrer
Måla naglarna
Fixa fötterna
Prata i telefon
Läsa olika tidningar
Gå på stan

Ja, det finns ju en del att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0