Lunchen

Lunchen gick bra, detta åt jag:

tre svampar
tre plommontomater
blandsallad
gurka
morötter
lite lite pasta med tonfisk
en liten bit kyckling
två skivor kokta morötter
ett glas isvatten

Känner mig inte mätt, vilket känns skitbra! Nu tror jag inte att jag ska äta mer idag, kanske en kopp te innan jag går hem. Ska på fotboll ikväll, så förhoppningsvis blir det ingen middag.

Har kollat lite olika thinspobloggar nu. Känns riktigt bra, att man har så mycket att läsa om andra! Tack allihopa!

Jag tror min kollega börjar märka att jag inte äter så mycket längre. Men hon är så jävla fet, så det känns inte som om hon kommer säga nåt. Om hon skulle fråga, tänker jag säga att jag inte vill äta så onyttigt bara. Men jag tror inte hon kommer fråga, då lär hon ju få världens jävla skuldkänslor själv. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0