Lunch...sådär

Usch, lunchen gick sådär. Eller det gick bra, för folk gick på min tandvärksgrej. Men så stod det ett helt bord med ostar. Så jag tog lite lite lite. Om jag har räknat rätt så fick jag i mig 380 kallisar. Hm...blir svårt att hålla de 700 ikväll. Men det måste gå! Har kollat lite inspovideos nu på lunchen och är supermotiverad igen! Fan alltså, denna sommaren ska bli bra. Inte som förra, då kände jag mig större än nånsin, vilket jag också var. Fy fan!

Ska man göra upp små delmål i sin viktnedgång? Typ om två veckor ska jag väga detta m.m.? Måste ju köpa en våg först, känns lite meningslöst annars. Men det ska jag nog göra. Så kämpar man på mer.

Nu ska jag ta en cigg och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0