Målsättning

Jag har inte riktigt vågat göra någon plan för min vikt, för jag vet inte om det kommer funka. Tänk om jag inte går ner alls? Fy faan, jag måste! Igår gick det jättebra, åt bara lunchen på jobbet och sedan tränade jag med en vän, efteråt åt jag bara fyra chilinötter och drack en kopp grönt te. Jag måste ha gått ner från min startvikt, 68 kg.

Nu gör jag iallafall en målsättning, men istället för belöningar så sätter jag upp olika händelser därjag vill ha en särskild vikt:

Midsommar (fredag): 66 kg [x]
Åhus (3/7): 64,5 kg [x] (63,5 1/7)
Spanien (13/7): 62,5-62 [  ]

Sådär, får se om jag vill börja med belöningar, för mig är det egentligen en belöning att få gå ner i vikt. Se bättre ut. Vad är bätter liksom?

Idag ska jag be min pappa ta med vågen. Imorgonbitti ska jag väga mig. Då måste jag se resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0