Midsommar

Tränade igår, kändes skitbra, men nu har jag börjat få ont i benhinnorna. Jävla skit, varför händer detta alltid? Får försöka att inte hoppa så mycket i fortsättningen, tills det lugnar ner sig. Det bästa av allt igår: Jag åt ingenting efter träningen!!! Woohoo fan vad jag är grym! En kopp grönt te blev det förstås, men det är ju typ en kcal i det så.

Nu vill jag bara väga mig, så jävla störigt att inte ha en våg, hur ska man då kunna ha kontroll liksom? Känns som om man svävar i ovisshet hela tiden. Tänk så har jag inte gått ned alls? Tänk så är det bara som jag har inbillat mig att magen känns plattare och mina love handles är mindre? Fy fan, så får det inte vara!

Idag är det midsommar och fredag. Lyckades missa frukosten på jobbet för att jag missade tåget imorse. Haha! vSÅ perfekt egentligen! Sa bara att jag redan ätit hemma när jag kom. Och det funkade. Nu är det bara lunch och sedan helvetesmidsommarmaten. Varför äter vi svenskar inte nyttigare högtidsmat? Kan inte någon typ reformera all mat vi äter på jul, påsk och midsommar?

Ska ha en klänning som jag köpte förra sommaren och som då satt tajt tajt tajt. Men nu sitter den löst löst löst!

Förresten! Fan vad glad jag blev av de två kommentarer från förra inlägget! Tusen tack tjejer! Följer era bloggar redan, nu kör vi på detta :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0