My ana life, day 2

Hejsan! Det gick jättebra igår! Åt ingenting efter lunchen, som ju bara bestod av lite sallad. Jo, en liten bit päron på tåget hem för jag höll på att dö av hunger. Kändes som om jag skulle spy. Kanske berodde det på att jag druckit så mycket te, brukar bli illamående då.

Spelade tennis också, och det gick bra. Trodde inte jag skulle orka så mycket, men det gjorde jag!

Imorse mätte jag midjan igen, och jag har faktiskt minskat sedan sist. från 75 till 72 cm. Nu ska det bara neråt!

Idag gick det inte så bra, vi åt frukost på jobbet och jag hade planerat att jag skulle ta med maten ner på rummet och spotta ut den i servetten när inte min kollega såg. Men det gick ju åt helvete när hon ville äta i matsalen. Så jag fick tvinga i mig en bulle med skinka och brie, men jag tog en massa paprika och sallad som jag åt, sedan klagade jag på att bullen var äcklig, så det blev inte så mycket ändå. Sen drack jag en kopp grönt te.

Vi slutar tolv idag, och får ingen lunch här, vilket är super! Jag har sagt att jag ska hem och äta lunch innan vi sticker till Malmö, men det ska jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0