Ny vecka

Hej på er! Även om det blev en del kräng igår (pizza, fast på en fin restaurant, alltså inget flottig från pizzerian, och yoghurtglass) så är jag sjukt nöjd med helgen. Kan vara olika faktorer:

Gamla tajta kläder som jag provade i fredags, som blivit alldeles för stora
Att jag kunde ha strl small och 36 när jag povade kläder på shoppingrundan i lördags
Att jag inte åt nånting (förutom cider/öl/te) på lördagen
Att jag klarade av en hemmakväll framför tv:n i fredags, UTAN godis/chips/läsk. Blev bara en smoothie

Detta gör att  jag känner mig peppelipepp! Ska försöka hinna hämta vågen idag, men jag tror inte jag ska väga mig förrän på fredagmorgon. Känns som om jag kan ha gått upp lite under helgen ändå. Och på fredag har jag ju dessutom tränat tre gånger. Det blir nog bra!

Idag är min kollega sjuk (JAAAAA!) vilken betyder att det är fritt fram att skriva här och att kolla lite thinspovideor på youtube.

Det är träning idag, plus att efteråt måste jag skynda mig till fotbollen i Malmö så det blir nog ingen mat idag förutom salladen på jobbet såklart. Yes, denna vecka kommer bli fantastisk, I just know it!

Kram på er allihopa och lycka till i veckan!

Kommentarer
Postat av: F

sv; nej jag tränar inget.. men jag vill gymma!<3

2009-06-29 @ 12:46:58
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/
Postat av: s

tack :D det verkar gå as bra för dig med! grattis till det med kläderna. jag vill oxå! haha. Men jag drack i torsdags oxå så :/ men aja det löser sig!

lycka till! stay strong.

2009-06-29 @ 13:42:44
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0