Student

Guuuud, jag glömde helt bort att jag skulle skylla på tandvärk igår på studenterna. Fan fan fan! Men jag åt bara lite lax, en kycklingklubba, lite potatisgratäng och resten sallad. Plus lite efterätt. Men det var ändå inte alls bra! Fy, smått ångest på det idag. Men jag får bara kämpa hårdare resten av veckan istället.

När faaan ska jag hinna köpa en våg?! Känns som om denna veckan är full med massa jobbiga saker, har inte tid med nånting. Idag är det iallafall träning, hoppas det är jobbigt så man tappar lite kallisar. Fram till nu har jag som vanligt bara druckit två koppar grönt te. Just det! Måste köpa riktigt grönt te snart. Eller funkar det med påste?

På söndag ska jag ha en våg hemma, för då ska jag vägas! Eller ska man kanske ta det på fredagen istället. Helgen blir ju alltid lite värre, med alkohol och sånt.

Nu ska jag "äta" lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0