Vecka 3

Känns som om jag klarade av helgens frestelser ganska bra. Blev inte mycket alkohol iaf, bar två glas vin och ett glas champagne på hela helgen. Det här med att köra funkar ju skitbra! Ingen som tycker det är konstigt heller.
Maten då, jag åt ju som vanligt, men mycket sallad och ingen läsk m.m. Så jag kände mig inte jättesvullo, men ändå kändes det ju inte bra.

Igår låg jag bara hemma i soffan hela dagen. Var helt slut efter en hel vecka med massa saker tt göra. Så jag åt tre mackor och ganska mycket chilinötter på hela dagen. Känns inte så farligt iallafall.

Nu är det ny vecka med nya tag! Känns bra att alla jävla studenter är över, nu är det bara midsommar kvar, men det kan jag alltid klara. Inte lika jobbigt med bara kompisarna heller. Idag har jag ätit lunch, sallad, kyckling och lite nudlar. Var tvungen att ta lite mögelost också (måste sluta med det!). Det är träning ikväll, så jag tänker inte äta mer idag. Imorgon ska jag be min pappa om att få låna hans våg ett tag. Han använder ändå inte den, så då borde ju jag kunna få den. Måste bara se resultat. Nu är jag inne på min tredje vecka och jag startade på 68 kg. Jag hoppas jag är nere på 66,5-66 iaf. Kanske inte, med tanke på alla jävla studenter och skitmat, men ändå. Nu sätter träningen igång på allvar också, tre gånger i veckan plus tennis med pojkvännen. Det borde sätta igång förbränningen lite iallafall.

Den 13/7 åker jag till malaga med pojken och då vill jag väga 62,5-62. Hade varit så jävla skönt att kunna visa upp lite fina former! JAG SKA KLARA DET!

Har hittat en massa bra thinspobloggar nu, bara att frossa ju :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0