Fredag och vikt

Fy fasen vad trött jag vart efter träningen igår! Hade ändå tagit en liten skål med fil och musli innan, för jag var så jäkla hungrig och kände att jag behövde energi för att träna.

Efteråt fick jag ett riktigt jobbigt sug, så jag åt två skålar fil och musli till (mina "skålar" = ca 2 dl fil och 1/4 dl musli)
Sen kom min kille och ville äta, så vi köpte varsin sallad i pitabröd. Inte bra, jag vet! usch, jag måste bli bättre på att säga nej till sånt. Men det känns som om han tar illa upp om jag inte vill äta med honom...Någon som har några tips på vad man ska göra??

Vägde mig imorse iaf, 69,1. Inte bra, men kändes bra att det inte var på plussidan iaf.

Helgen borde inte bli särskilt jobbig, ingen utgång så jag borde kunna hålla igen som fasen på alla kalorier. Ska ta en PW på lunchen, sprang aldrig imorse.

Åh jag vill vara nånstans runt 68,5 efter helgen!!!

Kommentarer
Postat av: selena

Jo precis, men man får väl tänka att de e bättre än igenting.



hmm, ät mindre och rör på dig mer.... sen finns de ju en massa "små" tips också, som att dricka citron vatten till eller innan maten. Ta en 1sked äppelcidervinäger när du känner dig sugen på något, eller borsta tänderna då vill man oftast inte ha något efter osv. :)

2011-04-01 @ 16:57:38
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Lith

Hmm, efedrin låter lite farligt ;)

2011-04-02 @ 23:49:20
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0