Yeeees!!

Yees!!! Idag är jag glad, för vågen visade 68,1 imorse =D Fan vad gött, kommer kanske klara målet till imorgon ändå! Känner mig fortfarande lite halvförkyld, så ligger lågt med träningen tills vidare, orkar verkligen inte åka på nåt nu...

Igår åt jag:

Frukost: 1 glas citronvatten
Lunch: 1/2 tomat med fetaost
Mellanmål: 1/2 tomat med fetaost (igen)
Middag: En tallrik gröt med socker

Idag blir det nog tonfisk och fetaost till lunch. Måste nog försöka få i mig lite mer protein tror jag.

Känns verkligen bra nu, Barcelona here I come!!

Kommentarer
Postat av: selena

åh du är också duktig:D

2011-04-05 @ 10:51:01
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: e.

sv: haha ja! dock kanske jag får tänka om litegrann och beställa i large iaf, eftersom jag har ganska stora bröst och det är mest dom som är i vägen :/

2011-04-05 @ 16:36:21
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0