Åter

Det har gått typ ett och ett halvt år sedan jag skrev sist. Vikten då, inte bra :( Reste i asien i fyra månader jan-maj 2010. Hade tränat som fan hösten innan och var ändå ganska nöjd. Under resan gick det bra, åt lite för det var så jävla varmt. Däremot mkt sprit. Men all in all tror jag jag gick ner.
Gick desvärre upp på sommaren pga mkt fest, ingen träning m.m. Hösten gick sådär, tränade ok. Men nu efter nyår, alltså GUUUUD!! Har nu inte tränat på ca tre veckor, och känns som om jag är gigantisk. Min våg funkar inte längre :( Så nu vet jag inte vart jag ska börja. Men jag börjar iallfall nu. Har en ny kille som jag träffade när jag var i min bästa form, så han vet ju hur jag såg ut då.

Det kanske bara är som jag inbillar mig, men jag tycker att han har börjat kommentera lite. Typ frågat om jag ska springa vårruset m.m. Så för hans skull ska jag nu kämpa! Vet ju också hur mkt bättre jag mår om jag väger mindre.

Ska försöka skriva vad jag äter varje dag här. Men det ska fan inte vara mycket! ÅÅåååh jag vill bara bli smal nu.

Ska till Barcelona i mitten av maj, men min kille så då ska jag fan vara slim! Kommer såklart inte kunna nå mitt slutmål till dess, men jag vill ändå kunna tappa 6-7 kilo till dess. Sen kommer ju sommaren. Vill kunna gå i mina jeansshorts och korta t-shirtar och linnen som jag köpte i bangkok.

Detta har jag ätit idag:

Ett tunnbröd med ost
Ett ägg

(skriver kvällens intag imorgon, är på jobbet nu)

Gick en snabb runda 20 min på lunchen.

Ska försöka väga och mäta mig ikväll också. Usch!

Kommentarer
Postat av: selena

åh absolut de tycker jag vi ska! :)

2011-03-29 @ 16:05:30
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0