Gårdagen och vikt

vad härligt att se att det finns dom som läser hos mig! Känns så mkt lättare när man vet att det finns fler därute...

Gårdagen gick sådär. Eller den gick asbra fram till kvällen. Som vanligt.

Frukost: Grönt te
Lunch: Lättfil & lite musli
Middag: Lättfil & lite musli (hehe)
Övrigt: Massor av vatten, tre glas citronvatten. Och så en bit kladdkaka med grädde och minimarshmallows. Fyfan.

Var hos en kompis som bjöd på det. Jag hade verkligen inte behövt ta. Ingen som tvingade mig. Tränade iaf igår. Sprang en liten runda på morgonen och körde pass på kvällen.

Imorse sprang jag också, men det regnade så det blev ingen lång runda. Kände mig inte särskilt trött efteråt faktiskt. Kollade vågen också, -0,4 sedan igår. Jag måste verkligen kämpa i helgen! Tur att det går på rätt håll i allafall, men hade gärna sett lite bättre siffror idag :(

Idag blir det träning igen, härligt att ha kommit igång!

Hur går det för er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är som kommit igång med träningen. Jag är ständigt förkyld så det blir mest promenader för mig men antar att det är bättre än inget =)

Och ha inte dåligt för kladdkakan, du åt ju jättebra under dagen. Jag däremot failade totalt igår men det är bara att ta nya tag. Kram

2011-03-31 @ 11:20:40
URL: http://tomatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0