5/5

Igår åt jag:
Frukost: Knäckebröd med kaviar, 1 ägg
Lunch: Chili con carne
Middag: Chili con carne
Övrigt: 2 äpplen, solroskärnor ca 1 dl, te och kaffe
Träning: Pass, 60 min
Vägde mig imorse, vågen visade 69,3. Ändå helt ok, men man tycker ju alltid att det går för sakta. Har iallafall kommit på en skitbra grej om man inte vill äta, jag har blivit laktosintolerant så det är bara att säga att jag inte har mina tabletter med mig så slipper jag! Perfekt för efterätter och sånt som ofta innehåller grädde m.m.
Idag är det lördag och ingen träning. Men ska ut och ta en kortare PW nu!
Det blir ingen fest för mig i helgen, skönt! Då kan jag kanske träna på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0