Ny strategi

Efter en vecka och ca 2,4 kg ner så har jag kommit på att jag ska sluta väga mig varje dag. Första gången jag gick ner i vikt för ca tre år sedan hade jag ingen våg i början, och så vägde jag mig efte ca tre veckor, och då hade jag tappar 4,5 kg. Så nu ska jag bara väga mig på fredagar. Jag kan alltså väga mig både imorgon och på fredag, men sedan blir det ingen invägning förrän nästa fredag.


Fastän jag har tappat, så känns det inte bra. Fattar inte riktigt varför. Men jag ska inte sluta! Jag vet att vissa dagar känns det bra, och vissa dåligt. Jag ska inte ha för bråttom heller. Denna gången ska jag hålla vikten resten av livet, så det är lika bra att göra det ordentligt.


Mitt mål att väga 65,5 den 1/6 till avslutningen får kanske ändras lite om jag går ner så här mycket redan. Det skulle vara najs att väga typ 63,5 då. Sen under sommaren ska jag fan bli SMAL! Jag vill att alla ska se och säga hur smal jag blivit när skolan börjar igen. Då ska jag fan väga typ 58 kg. 10 kg kvar. Det är INTE omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0