Smal 2.0

SMAL

 

Start 2/5 2012

Vikt: 70,5

Midja: 82

Arm: 30

Lår: 61,5

Rumpa: 104

 

Mat 2/5

Frukost: Två mackor med ost & kaviar

Lunch: Två mackor med ost & kaviar

Middag: Chili con carne

Övrigt: Mjukglass, mandlar, kaffe, grönt te

 

Fördelar med att vara SMAL 

Jag kommer bli bra på bilder, och slippa vilja ta bort taggar hela tiden

Jag kommer kunna ha på mig snygga kläder, jeans, klänningar

X kommer tycka om mig, tycka jag är snygg

Andra kommer tycka jag är snyggare

Mamma kommer tycka jag har blivit smal

 

Hållpunkter

 Avslutning 1/6 (målvikt: 65,5 kg)

Midsommar (målvikt: 63)

Börjar jobba 25/6 (målvikt: 63)

30 årsfest

25 årsfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0