Tre veckor med smal 2.0

Tre veckor har gått, jag tycker det går trögt, även om jag tränar på och äter ganska bra. Lite snesteg här och där men på det stora hela tycker jag att jag håller mig ganska bra.

Mina mått:

Vikt: 66,3 (70,5)
Midja: 78,5 (82)
Lår: 58,5 (61,5)
arm 29,5 (30)
Rumpa: 97,5 (104)


När man ser det såhär är det ju ändå klart att det går neråt. Det är nog bara för att det gick så snabbt i början som jag känner att det går lite trögt. Men jag ska inte ge upp! Jag borde absolut klara målet 65,5 till den 1/6. Skulle vara gött med 65, så jag ska fan kämpa järnet fram till dess!

Märker att kläder sitter lösare nu, den känslan! Så himla skönt att se resultat.

Igår åt jag:

Frukost: ett ägg
Lunch: fläskpannkaka med tomat och fetaost
Middag: fil och hemmamusli
Övrigt: mandlar, lite russin, en liten pizzaslize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0